Systemuppdateringar under vecka 24

Mitt Medlemskap och ansökan om medlemskap stÀngda frÄn klockan 17:00 11 juni
FrÄn klockan 17:00 onsdagen 11 juni kommer Ansökan om medlemskap och Mitt medlemskap vara stÀngda. Detta dÄ vi uppdaterar dessa tjÀnster. NÀr du Äter kan logga in/skicka in en ansökan om medlemskap efter helgen kommer du mötas av en ny frÀsh sida.

Mina sidor stÀngd frÄn klockan 08:00 14 juni
FrÄn klockan 08:00 pÄ lördagen 14 juni kommer Àven Mina sidor vara stÀngd pÄ grund av systemuppdateringar. Du förvÀntas Äter kunna logga in pÄ Mina sidor pÄ söndagen 15 juni.

Ansökningen visas felaktigt på Mina sidor

Du som redan skickat in en ansökan om ersĂ€ttning frĂ„n Mina sidor kan fĂ„ ett felaktigt meddelande ” Vi ser att du inte har nĂ„gon giltig ansökan om ersĂ€ttning – vill du fylla i en?”. Detta Ă€r som hĂ„ller pĂ„ att undersökas och rĂ€ttas.

Händer Som Skriver På Laptop
Händer Som Skriver På Laptop

Driftinformation

Publicerat 9 januari 2020

Du som redan skickat in en ansökan om ersĂ€ttning frĂ„n Mina sidor kan fĂ„ ett felaktigt meddelande ” Vi ser att du inte har nĂ„gon giltig ansökan om ersĂ€ttning – vill du fylla i en?”. Detta Ă€r som hĂ„ller pĂ„ att undersökas och rĂ€ttas.

Skicka inte in dubbletter
Har du redan fyllt i en ansökan behöver du alltsĂ„ inte fylla i nĂ„gon ny. Är du osĂ€ker pĂ„ om du fyllt i en ansökan kan du titta under din ”Jag har gjort lista” samt under Mina dokument – Mina inskickade uppgifter. Finns det en ansökan dĂ€r behöver du inte skicka in nĂ„gon ny.

Kontakta oss
Är du osĂ€ker pĂ„ om du mĂ„ste skicka in en ny ansökan, ta kontakt med oss pĂ„ 08-613 75 60 eller skriv ett meddelande frĂ„n Mina sidor.