Ansökningen visas felaktigt på Mina sidor

Du som redan skickat in en ansökan om ersĂ€ttning frĂ„n Mina sidor kan fĂ„ ett felaktigt meddelande ” Vi ser att du inte har nĂ„gon giltig ansökan om ersĂ€ttning – vill du fylla i en?”. Detta Ă€r som hĂ„ller pĂ„ att undersökas och rĂ€ttas.

Händer Som Skriver På Laptop
Händer Som Skriver På Laptop

Driftinformation

Publicerat 9 januari 2020

Du som redan skickat in en ansökan om ersĂ€ttning frĂ„n Mina sidor kan fĂ„ ett felaktigt meddelande ” Vi ser att du inte har nĂ„gon giltig ansökan om ersĂ€ttning – vill du fylla i en?”. Detta Ă€r som hĂ„ller pĂ„ att undersökas och rĂ€ttas.

Skicka inte in dubbletter
Har du redan fyllt i en ansökan behöver du alltsĂ„ inte fylla i nĂ„gon ny. Är du osĂ€ker pĂ„ om du fyllt i en ansökan kan du titta under din ”Jag har gjort lista” samt under Mina dokument – Mina inskickade uppgifter. Finns det en ansökan dĂ€r behöver du inte skicka in nĂ„gon ny.

Kontakta oss
Är du osĂ€ker pĂ„ om du mĂ„ste skicka in en ny ansökan, ta kontakt med oss pĂ„ 08-613 75 60 eller skriv ett meddelande frĂ„n Mina sidor.