Publicerat 12 juli 2017
VÄr handlÀggningstid har i genomsnitt varit 3,7 veckor under Ärets tre första mÄnader. Detta gör oss till den snabbaste a-kassan, nÄgot vi Àr mycket stolta över.
Logga in på våra E-tjänster
Mina sidor
Allt som rör din ersättning. Här hanterar du ditt ersättningsärende, Laddar upp och ser dina handlingar, ser dina utbetalningar och kommunicerar med din handläggare.
Mitt medlemskap
Allt som rör ditt medlemskap. Här hanterar du ditt medlemskap. Du ser dina inbetalningar och ditt OCR-nummer och kan uppdatera kontaktuppgifter.
För att logga in till våra e-tjänster behöver du en giltig e-legitimation (BankID) på din dator, smartphone eller surfplatta. Den använder du för att legitimera dig och göra elektroniska underskrifter. Du skaffar e-legitimation via din internetbank.
Begränsade telefontider vecka 10- 11
Under vecka 10-11 har vi begrÀnsade öppettider pÄ telefon dÄ vi Àr pÄ utbildning.
Telefonen Àr öppen mellan 9-11 under nedanstÄende datum
FrÄn vecka 12 Àr vÄra telefontider som vanligt igen. Du har alltid möjlighet att stÀlla dina frÄgor via vÄra
e-tjÀnster Mina sidor ( gÀllande ersÀttning) och Mitt medlemskap ( gÀllande ditt medlemskap).
Publicerat 12 juli 2017
VÄr handlÀggningstid har i genomsnitt varit 3,7 veckor under Ärets tre första mÄnader. Detta gör oss till den snabbaste a-kassan, nÄgot vi Àr mycket stolta över.